bärbar dator *nöjd*

Goder afton i stugan!

Skriver kvällens blogg på min sprillans nya laptop - en helt egen, helt ny bärbar dator... Såååå nöjd och med ett litet leende på läpparna i skrivandets stund... Dessutom har vi kopplat in sladdlöst nätverk här hemma - helt brilliant att kunna koppla upp mig med min nya burk var som helst i huset. Nöööjd! *ler*

Det snöar fortfarande helt mycket... och kallt är det. Mysfaktor absolut men lite jobbigt nu när jag bor här ute på vischan... På landet är det ju fullt möjligt att bli insnöad...mer insnöad än vanligt *skrattar*

Träffade Embla idag... brorsans 6 åring. En snabb visit, men det var najs...rikgit najs!

Japps... ännu en bra dag idag... känner mig väldigt lugn för tillfället... skönt!!

Dagens ord är... sinnesro!

Tack för idag och sov gott!

PS: har känt mig väldigt frusen idag och lite halsont... håll gärna en tumme att förkylningen håller sig borta!

Kommentarer
Postat av: Maggie

Här har vi varit mer insöade än vanligt några dagar. Igår körde vi fast med land rovern på gården, det säger en del om hur mycket snö det kommit. Hästarna står i lösdriften och kommer inte ut i hagarna pga snön. Men någon storm har inte nått oss, bara mycket snö på kort tid. Idag lyckades vi dock ta oss in till bigcity T-lilla!
Kramar & Gott Nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback