dagens fråga, ju

God morgon!

Måndag morgon... vardag... och jag ställer gårdagens fråga till mig själv: "vad ska du göra nu då?!"

Gårdagens fråga...ja... som bollades till mig från goda vänner under söndagens glöggmingel; Mia hemma från Asien - "såe...vad ska du göra nu, vad är din plan?!"

En självklar och fullt naturlig frågeställning som ställdes en handfull gånger under kvällen...  och så kommer vi till svaret... som fortfarande är: *ler*... "jag vet ärligt talat inte"

Igår var det söndag, julstämning och ledigt... idag är det måndag, "alla-jobbar" och "vad ska jag göra då?!".

Ja... trots att jag har tokslappat i Thailand under 2,5 månad nu och har en "borde-jobba-och-göra-rätt-för-mig-känsla" som heter duga så tror jag att jag lugnt och stillsamt ska ta och släppa taget om alla måste-tankar,  "vad ska jag göra nu då?!" mm och njuta av det faktum att jag är hemma, har tid, pengar och fantastisk stor tillit till att svaret på frågan blir succé ...*tack*

Så: en strålande måndag it is... och frågan fick åtminstone ett tillfälligt svar! *ler*

Häpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback