fix & trix...ju

Halloj!

Tog precis ut Janssonformen ur ugnen... Känner mig som en riktig hemma-fru *skrattar* Det blir julfirande i morgon med familjen hemma i Trelleborg...och i år har jag lyckligtvis kommit ihåg att laga Janssons frestelse... *ler*...den enda uppgift jag tilldelats -år efter år - och som jag lyckats glömma, snacka bort, förneka varje år... *skrattar*

Ja... ska snart slå in alla klapparna och sen blir det rim...tror jag. Men innan detta jippo är det dags för en promenix på tokvischan..brrrrr... på med vaaaarma kläder... kallt e det!

Häpp




Kommentarer
Postat av: Maggie

Jag måste naturligtvis i egenskap av storasyster konstra med att ingen bad dig göra Jansson i år, du hade ju tänkt vara i Thailand. Dubbelbonus med andra ord, både Jansson & Mia! Syns imorgon, från en som ska handla alla julklappar och steka köttbullar för att sedan slutligen åka till Trelleborg imorgon.

2005-12-22 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback