snööö!

God afton!

Julhelgen håller på att lida mot sitt slut...och vi fick en vit jul *ler* I eftermiddags började det ju snöa här i Skåne - mysfaktorn upp 100 grader och lekhumöret på topp...

På med termobyxorna, vantarna och ut i pulkabacken... *ler* Hur kul som helst, ju! Varm choklad var ju finfint efteråt också!

Ja... julhelgen 2005 har varit bra. Mycket familj & vänner... och för många cigaretter : / Det däringade nikotinet lurar sig in på alla tänkbara sätt... Fiffigt värre att sluta snusa... men börja röka igen istället... : / *suck*...

Har haft lite "jobb-oros-tänk" idag... fast bara lite... Har ju faktiskt inge´ kneg efter Thailandresan.... fast å andra sidan har jag aldrig haft problem med att skaffa jobb... Grejen är väl den att jag inte riktigt vet vilket jobb jag vill ha... åtminstone inget heltids musiklärarjobb just nu - DET vet jag! Ta det lugnt Dia Mahl... å så tog hon det lugnt   *ler*

Nu är det kväll och jag tänker nog åter krypa upp i soffan soff... Dagen idag.har ett namn... den heter "SNÖÖÖÖÖ!"


Tack och god natt

PS. Det snöar!! *skrattar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback