En liten...

sovmorgon denna tisdag till ära. Gottans! Börjar inte förrän efter lunch, faktiskt... Skönt indeed!

Har dock jobbat lite med skojverket nu på morgonen. Det är mycket fix men det kommer att bli såååå bra! En skön känsla att göra något helt och hållet för sin egen skull. Jajjemen

Det går bättre och bättre med sköldpaddan och vovvsingen. De börjar vänja sig vid varandra... de tycker inte bara att den andra individen är jävligt märklig längre *ler*

Ska iväg och träna innan jobbet idag. Hoppas på att få lite massage också... Bra för kroppen, ju.

Bla, bla, bla... jag känner mig lite bubblig idag, men jag vet egentligen inte rikitgt vad jag skriver om "Bubblig" är alltså min lilla definition på när jag egentligen inte har något viktigt att säga, men ändå känner att jag vill "babbla av mig"... Orden behöver egentligen inte ha någon innebörd, utan de behöver bara komma ut...Ungefär som när man har överskottsenergi och tar en joggingtur...

Flummigt?! Ja...det är det kanske... Men bubbel-babbel it is! *skrattar* Ja,och det läget är också en del av mig... *ler igen*

Nu är det dags för mig att dra till stan. Bla bla bla... Det kan bli en spännande dag... med allt "bubbel" Puss & clown //Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback