Förbannad...

*grrrrr*

Jag har hamnat i skiten pga någon annan. Känner mig galet arg, beskiven och ledsen. Killen som hyr min lägenhet i andra hand har struntar i att betala en massa räkningar. Jag kom på det av en slump - telefonen var nämligen avstängd när jag ringde...

Jaha... räkningarna får han fan betala... men jag sitter fortfarande i skiten... Måste ju ringa och prata med alla företag som inte fått betalt... och dessutom är det en jävla massa fix eftersom jag antagligen får hitta en ny hyresgäst. Sånt jävla strul... *grrrrrr*

Det är kanske inte helt genomtänkt att skriva detta här, men det skiter jag ärligt talat ett stort stycke i...

Jag har i alla fall fått mig en smocka för att jag är så förbannat naiv... Jag får väl helt enkelt sluta att tro gott om alla... fast det vill jag inte heller...

*besviken*

Hoppas i alla fall att jag slipper betalningsanmärkning...

Pissdag! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback