halloj halloj...

en torsdagseftermiddag som denna...

Skickade precis iväg ett mejl till en kompis som jag lärde känna när jag var nere i Thailand och back-packade... Det väckte varma och sköna minnen... *ler* Herregud; 30 grader, enastående vackra sandstränder, klarblått vattet och vita stränder... Livet blir inte enklare än så.... *ler igen*

Ska snart sticka inåt stan och köpa en ny bur till min sköldpadda Platon. Dyrt men nödvändigt... Ska ha honom ute så mycket som möjligt i sommar, nu när jag har trädgård. Det gillar han ju verkligen....och mår bra av också!

Oj, oj...jag  ser på klockan att det är dags att dra. Bussen går snart. Så: hej så länge

*schwich---------------------------------------------------------------------------

(ljudeffekt... ungefär som i tecknad film...eller batman) Häpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback