Idag är ordet...

... ... .... *tänker*... ... ... ....


.... .... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... *känner* ... ... ... ..

"vänlighet"

Känner att jag ska vara lite extra snäll mot mig själv idag... Inom ett par olika områden.

Ett bra ord - eftersom jag lätt kan plocka med mig det även gentemot andra: nära och kära... arbetskamrater... kunder... damen som jag träffar på bussen... osv osv.

Jajjemen: vänlighet är ordet som jag väljer att plocka med mig just denna tisdag. 

                                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                 *tack*

Kommentarer
Postat av: Johan, ju! =)

Halloj "Snyggast-i-världen"!
Jag tänkte bara låna lite av ditt ord "vänlighet".
Det känns som ett bra ord idag...tack o bock! =)
Sen vill jag säga:
Tack för skönt flyt och klapp på axeln till oss. Bra jobbat, ju!

...och en sista liten sak bara:

Tillsammans med dig behövs inget annat.
Jag älskar dig, Mia! *ler*

Plus & Kran!!!

2006-04-04 @ 12:17:24
Postat av: Maggie

"Vänlighet" är ett superbt ord, likaså det besläktade vänskap.

Ibland blir jag så trött på bristen på vänlighet och genuin vänskap. Får då påminna mig om att jag i första hand är vänlig för min egen skull. Jag försöker att vara en så god & vänlig människa jag kan, så att jag ska kunna sova gott om natten. Alltså av rent egoistiska skäl, väljer jag att försöka vara vänlig!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback