måndag idag...

...och jag slutade jobba tidigt idag. Skönt!

Är lite rastlös för tillfället... vet inte om jag orkar hitta på något... det regnar så jag vill knappt gå ut igen...

Har lite "inskolning" här hemma för tillfället: sköldpaddan Platon och hunden Teddan träffades för första gången igår...  En spännande kombination... *ler* Teddan förstår inte alls vad det är... En hamburgare?! Kebab?! Men varför rör den på sig... Frågorna är många *skrattar*

Syrran fyller år idag. Jag pratade precis med henne, ringde och sjöng i luren. Men... : /  så har hon fått maginfluensa. Ligger hemma i sängen med tumlande mage... blä!

Nere i källaren håller Julia på med mixern och en mikrofon... Låter som hon har rätt kul.

Ja...en helt vanlig dag i Mias liv... ungefär så!

Ha det toppentoppen så hörs vi snart. Kram Mia


Kommentarer
Postat av: Lajnen

...och här på jobb sitter jag, Johanlajnen...och längtar efter dig!
Hoppas "Lurvenfransen" är snäll mot "Kebaben", bättre att vara vänner än munsbit. *ler*

Ses sen, ToppenMia! Puss på nosen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback