Ny arbetsplats...

Denna veckan är jag på det sista av de 4 kontoren i Malmö...  Nya lokaler, nya kollegor, nya kunder och lite annat smått och gott som är nytt *ler*

Ser verkligen fram emot helgen och Rom-resan. Det ska bli superspännande att se staden och att gå på fiiiiina middagar *skrattar*

Det är full rulle här idag... Fast det är skönt på ett sätt, för tiden går fort...

Måste köpa skor... Var runt i en j*vla massa affärer igår och kollade...dessvärre utan resultat... Kräsen...eller är det så att jag inte gillar modet för tillfället...

På torsdag har jag "Åk-dag". Då ska jag bara åka runt och lära mig busslinjer hela dagen... *skrattar*

Nä...nu ska jag jobba vidare. Ha det toppen! Kram Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback