Påsk på Österlen

Igår åkte jag ut till syrran på Österlen. Helt soft! 

Ibland är det så skönt att vara bland människor som verkligen känner en väl - det är så lätt att "bara vara" då... *ler*. Dessutom var det skönt med lite miljöombyte... Gott att träffa syrran också...och alla djuren; hästar, katt, hund (storlek XXL) samt minigris.

När vi käkat lunch tog jag på mig "bonde-kläderna" (*asgarv*) och gick med syrran ut i hagen och tog ner taggtråd. Riktigt lantis-göra... *skrattar*

I morse vaknade jag tidigt... Då blev det raka vägen ut i skogen för en stillsam morgonpromenad... Helgött!

Vi ska nog snart åka till ett ställe som heter Western valley. De har visst westernridning där... Coolt...

Önskar alla en fortsatt skön påskhelg. Stora kramen från mig på landet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback