Uppdatering...

Oj, oj, oj... det har hänt helt mycket sen jag bloggade senast... Roliga saker *ler*

I helgen som var var jag och Johan i Italien, Rom. Coolt att se staden och att vara på fint partaj - stor galamiddag med jazzkvartett (live) och hur många rätter som helst... *skrattar* Jag tappade räkningen, men det måsta ha varit typ 5... Mums!

På lördagen var vi på guidad  tur runt i centrala Rom. Det ena var mer storslaget än det andra... mååånga fina torg, byggnader, kyrkor och fontäner. Helt enkelt storslaget!

På lördag kvällen var det åter partaj. Till denna tillställning hade företaget anlitat - inte bara 1... utan TVÅ - barpianister. Det var duelling piano i stort format. Lite på temat Robert Welsch kontra Anders Berglund... *ler*

Ja, sammanfattningen av Rom då... en upplevelserik stad med mycket storslagen arkitektur och historia. Men även en traditionell storstad med shopping, uteserveringar och hög puls. En av de bästa sakerna med resan var helt klart vårsolen och de 20 graderna som gjorde mig glad långt långt inifrån...

Igår var det nästa resa på schemat: en dagstur med båten över till Sassnitz, Tyskland. En traditionell shoppingresa, i första hand vin och öl, men även lite annat smått och gott. En trevlig dagstur helt enkelt!

Idag är jag också ledig och det är såååååå skönt! Har haft en hel del lediga dagar med resor, och just därför är det så himla skönt att inte ha något inbokat överhuvudtaget på hela dan idag... En riktig "bara vara-dag"

Förresten... Om det är någon som inte känner till det, så kommer det ut ett kanonbra upplevelsekort nu i vår; Skojpasset. Ett kort som är fullsmockat med riktigt sköna erbjudande på upplevelser - för alla, stora som små! Kortet kommer att säljas i Malmö med omnejd. Mer info finns under vår hemsida som är:
www.skojverket.nu (Kolla fliken som heter Skojpasset)

Nä, nu ska jag återgå till att "bara vara". Ha en toppenbra dag! Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback