El Stockolmo

Är på semester... I huvudstaden... Hos goda vänner!

Igår softade jag runt på stan hela dagen - på fik, på MC, i city, på Kulturhuset, indisk restaurang, Hötorgshallarna.... ja, ungefär så! Helt enkelt strålande!

I tisdags kväll när jag kom upp hade vi lilla kräftskivan - jag, H och C. Lite snaps, massor med små goda kräftor och gott bröd och sallad.

Jag vill fortfarande ta MC kort. Kollade på hojar igår... det är ju kul! Lättaste sättet (och billigaste) är att köpa hoj först, övningsköra med den ett tag och sen ta lektioner. Istället för att ta alla lektioner på skola... Så kanske denna tjejen köper motorcykel... *ler* Ska kolla vidare...

Nu ska jag tassa ner till apoteket. Ha en alldeles strålande dag! //Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback