Fredagskänsla

Hej hopp!

Idag är det fredag och det känns så tydligt! Alla kunder är nöjdare, lugnare och gladare än vanligt...
Trots att jag ska jobba hela dan imorgon känns det ändå bra att det är fredag. Sen är jag ledig på söndag och hela nästa vecka - toppen med lite ledighet!

.... .... ... ... paus ... ... ... ...

Bara för att jag hyllade kunderna för 2 minuter sedan kom det givetvis in en riktigt strulig kund alldeles nyss... *skrattar*... Well, well - jag ler i alla fall!

I kväll vill jag bara softa på soffan och kanske kolla på en Wallanderfilm. Är allt lite småhookad på Wallander...har plöjt igenom nästan hela filmserien... Gillar helt enkelt svenska kriminalare!

Ska nog  pyssla om min nya hoj lite också... Åtminstone gå ut i garaget, putsa lite, starta den och le!

Nu är det bara en halvtimme kvar innan butiken stänger för dagen. Skönt... fast som sagt en bra dag.

Häpp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback