Mc-kläder i Tyskland

Hej hopp i rutan!

Jajjemen...då var vi hemma igen. Jättenöjd med trippen ner till Tyskland och jättenöjd med mina inköp. Det blev mc-lås, skinnjacka, skinnbyxor, hjälm, stövlar och handskar. Komplett utrustad för endast en bråkdel av vad det hade kostat här hemma; 2800:- för rubbet... *ler*

Dessutom fick vi en skön semesterupplevelse tillsammans med J & P, en dag i Hamburg och en dag i Lübeck. Hamburg var ingen höjdare... en stor och stressig stad, utan charm. Åtminstone där vi var... men shoppat fick vi. En jäääääättestor MC-kedja (Louis) med 2 stora butiker på samma gata...

Lübeck däremot var en charmig liten stad... Jag var där en hel del med mamma när jag var barn och jag mindes det som fint, genuint och charmigt. Kul eftersom jag uplevde det likadant nu när jag var där som vuxen... Helt perfekt alltså!

Jag tror att de andra 3 medpassagerarna var lika nöjda som jag... Och det är också toppen!

Idag har jag varit ute och övningskört MC. Det går riktigt bra och är helt skojsigt! Det blev ca 7 mil allt som allt och två spontana besök hos familj och vänner: ett med kaffe och nästa med lunch - tipptopp!

Nu ska jag fortsätta njuta av min helg och min ledighet. Ha det bäst, kraaaaaam från MC-bruttan *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback