Den bistra sanningen

För tillfället känner jag mig helt helt låg, ledsen och arg... Jag vet inte vad denna lilla tillfälliga svacka beror på, men jag antar att det har att gör med det faktum att jag inte trivs på jobbet... Det känns som det gnager på nåt vis. Tur att jag slutar snart... Lite mer än en månad kvar och sen väntar nya spännande äventyr. Det är bara lite svårt att se slutet just nu...även om jag vet att det snart kommer! *ler*

Nä, fy... jag avskyr verkligen att "gnälla", men i det här läget känner jag att jag bara måste bubbla om det som känns pissigt... för det gör det verkligen. Tur att allt går att förändra, att inget är konstant...

Jag vill verkligen ha ett jobb som genererar glädje och positivitet. Ingen understimulans och ständig slentrian och framför allt inget kundgnäll - blä!

Vi får väl se vart den väg som påbörjas i februari leder... jag vet inte riktigt, men det känns bra här och nu.

Nu kokar pastavattnet. Ha det bäst, kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback