Kan inte bestämma mig...

Har lite beslutsångest... Jag vill verkligen köpa en ny bil...
Fast å andra sidan känner jag att det kan bli alldeles för mycket pengar... Speciellt nu när jag ska börja plugga...

Hrm... Men jag är verkligen trött på min gamla kärra... den är så tungstyrd och gammal... Vore ju hur kul som helst med en nyare, lite mindre bil som drar mindre bensin, är lite roligare att köra och är lättare att fickparkera. Just idag har jag budgeterat lite, för att kolla om det överhuvudtaget finns pengar till att uppdatera bilen... Det är tveksamt... vet inte riktigt vad jag vill göra med mina pengar... Det handlar ju om att prioritera. Well, well, får väl se vart det landar. Det visar sig ju alltid, förr eller senare.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback