Mingel på stan den 19 dec

Har varit och fikat med en kompis idag. En tjej från gymnasietiden som jag bara haft lite gran kontakt med de senaste åren. Det var jättekul att träffa henne, hon har varit i Spanien i några månader och kom hem i lördags. Trots att vi antagligen inte hade träffats mer de senaste månaderna om hon varit här hemma i Sverige, kändes det lite extra roligt att träffa henne idag. Ibland blir det som en nystart att åka bort så där ett par månader... så kändes det för mig med Thailandresan för ett år sen... Skönt med lite "andrum". Man får så skön distans till allting här hemma, på nått vis och ser allt med lite andra ögon när man kommer hem. När jag kom hem efter mina månader i Thailand kände jag en större tacksamhet än tidigare. En tacksamhet för allt möjligt... över livet i stort! Det coola är nog att den känslan sitter kvar allt som oftast. Just för tillfället är jag ju så jäkla trött på jobbet, men känner ändå en tacksamhet över det andra jag har i levet, som får mig att må bra!

Nu tror jag att det är middagsdags! Häpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback