Antikrundan

Sitter och slöglor på TV:n... Antikrundan. Det är lite kul tycker jag... Vet inte vilket som är roligast att se: de som blir vansinnigt besvikna för att de hade höga förväntningar gällande värdet på deras prylar, eller de som blir genuint överraskade av samma skäl... Skadeglädje eller "att glädjas med"... därom tvistar de lärda *ler*

Tidigare idag har jag träffat Maria. Hon klippte mig och hjälpte mig att färga håret. Skönt... Otroligt vad lite förändring gör för skillnad... En god lunch blev det också - thailändskt. Känns ju bekant eftersom det var vi som reste en del i Thailand tillsammans...

Var på sjukgymnastik också... Blev "knäckt"... kotknäckt alltså... Herregud, det känns verkligen knepigt det där med kotknäckning... Vet inte om jag gillar det eller om det känns obehagligt. Tror i alla fall att det gör nytta!

Ikväll har jag repat med Caroline... trubadurrep. Roligt! Får de vad det leder till...

Nu: mer antik värdering... *skrattar*

Häpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback