fixat & trixat...

...i "nya" sovrummet... Mys! *ler*

Sitter i vårt vaniljdoftande nymålade och ombonade rum... och bara myser! Kolla, kolla:

nymålat 2


Ännu ingenting på väggarna och helheten är långt ifrån helt färdig...men en bra bit på vägen! Den lilla bokhyllan, helt nyköpt på IKEA idag, är ännu inte fylld med något... och som sagt inget på väggarna. Ytterligare lite pyssel och sen när allt är klart kommer det att bli såååå fint!

Dagens lärdom: fotpall är fan succé *ler*

Nu ska jag krypa ner i sängen säng. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: junitjej

Det ser ju ut att ha blivit jättefint ju! Bra jobbat! Har du fixat allt själv?! Kul det här med blogg. Ny grej för mig. Känner mig verkligen biten, men det är man ju oftast i början på något nytt. Hoppas det håller i sig!

Postat av: Mia

Tack! Jajjemen, vi har fixat målningen själv... känns bra, riktigt bra!

Blogg, ja - jag gillar det också. Dels att få läsa andras vardagsupplevelser men framför allt är det ett jättebra sätt att sammanfatta tankar, känslor och händelser! Det blir extra kul att utomstående har möjlighet att läsa och kommentera...

Ha en riktigt bra vecka!

2006-02-19 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback