Halloj!

Idag har jag varit på byskolan och jobbat. Idag: tysklärare *fniss*...

Jag är ju i och för sig halvtysk men ändå... "tysklärare"... det låter nått det! Allt gick bra och dessutom var det riktig roligt att få använda mina gamla tyskfärdigheter...

Ska jobbar heldag imorgon, både tyska, svenska och engelska. Idag hade jag bara två lektioner...

Vet inte vad jag ska göra ikväll... Känner inte riktigt för att bara var hemma. Får se vad som händer! Skönt att ha eftermiddagen ledig i alla fall!

Det var allt för just nu, ju, ju!

Kommentarer
Postat av: Johanlajnen

Gött med trådlöst bredband i stugbyn... *ler* Jag är ju helt beroende av din dagbok, och det går faktiskt bra...eller ganz gut passar kanske bättre. Ha en tipptopp kväll. Kramen Kram! =)

2006-02-01 @ 16:23:42
Postat av: Mia, ju

Hej lajnen!

Coolt med trådlöst bredband... Riktigt coolt!

Ganz gut jawohl!

Har precis kommit hem från stan, hyrt film. Nu blir det "The beach" och - kanske - sköna minnen från Thailand *ler*

Ses imorgon vännen, hälsa finland och drick mycket vodka!!

2006-02-01 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback