"Kärleken"

  kärlek

 Vers 1
 
 Det som jag känner, det är här och nu.
 
 Jag kan dela det med dig om du vill va me,
 
 Vi kan skratta och gråta – precis som det e.
 
 Det är nånting vackert med att ge det till dej.
 
 Lika vackert hur du tar emot det jag ger,
 
 lika vackert är det att se:
 

 
 Refräng
 
 Kärleken, kärleken
 
 Jag vill omfamna den, jag vill omfamna allt –
 
 varmt som kallt.
 
 Kärleken, kärleken
 
 det är känslan i mig som jag vill du ska se
 
 Kärlek – det är det!
 
 
 Vers 2
 
 Min känsla är liten men jag låter den va.
 
 Och jag låter den synas, jag låter dig se
 
 vad den egentligen e:
 
 spröd som en blomma, ljuvlig och varm
 
 är den känsla som jag här förmedlar till dej,
 
 här kommer min gåva till dej!
 
 
 
 Refräng
 
 Kärleken, kärleken
 
 Jag vill omfamna den, jag vill omfamna allt –
 
 varmt som kallt.
 
 Kärleken, kärleken
 
 Det är känslan i mig som jag vill du ska se
 
 Kärlek – det är det!
 
 kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback