kvällsblogg...

Hej igen!

Hemma igen efter en sväng in till stan. Både skönt att komma "bort" och att komma hem *ler*

Ikväll ska jag gå och lägga mig hyfsat tidigt så jag känner mig pigg & klar i huvudet med nya klassen imorgon. Mååånga namn och individer blir det ju...och en ny arbetssituation. Jag har inte jobbat med samma klass så långt tid i sträck tidigare, som man gör på låg- och mellanstadiet. Ska bli kul att testa...jag tror att jag kommer att gilla att jobba lite närmre kidzen. På högstadiet - där jag varit mycket innan - blir det väldigt upphackat eftersom eleverna byter ämne, klassrum och lärare varje lektion.

Ja, ja... spännande & lite pirrig känsla inför morgondagen.

Säger bara tack... *ler*

Ösnkar alla en bra, skön och rolig vecka - det hoppas jag själv på! Take care, kram Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback