lördag...

Hej och halloj!

Känner mig mindre förvirrad än igår kväll. Tur är väl det!

Idag har jag snurrat rundor på IKEA, med diverse resultat: trögstart med kaffedrickning, förvirring och beslutsfattande... sedan "tjoff, tjoff-shopping" - fåtölj med tillhörande fotpall, gardiner + gardinstång, hyllplan med konsoller (dessvärre för liten, måste bytas), vaniljdoftande ljus och lite annat smått och gott...

Så här sitter jag nu i min nya fåtölj, med fötterna på fotpallen och surfar med laptopen i knät... *nöjd*

Om jag fick bestämma skulle rummet vara tipptopp-klart idag.... men så har jag också lärt mig ordet "tålamod" och dess verkliga innebörd så jag väljer att acceptera (som det gamla ordspråket säger) "Rum byggdes inte på en dag"... *skrattar* Tack för den, mamma!!

Ikväll ska vi på teater... Inga förväntningar mer än att få lite härlig "input" och en upplevelse... Gött!

Nu mska jag fortsätt att hålla helg! Häpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback