måndag morgon

God morgon!

Måndag... och jag tänkte strunta i att tjura för det faktum att det är just måndag... Ska jobba i eftermiddag (på fritds) och så har jag en del fix nu på förmiddagen så det känns OK!

Det snöar igen...helt mycket snöar det. Mysigt men det det går bra att våren kommer nu, tycker jag. Hoppas bilen bil inte är alltför kall... Sigge gillar inte kyla.

Väderprat... har inget annat att bubbla om...

Ska snart käka frulle. Det är så vansinnigt gott med frukost de morgnar då jag är hungrig som nu. Jag är tveklöst hungrigast på morgonen...

Är visst helt "slösnackig" idag... Bla bla bla bla... *ler*

I fredags var jag på skolan där jag jobbade förra läsåret...var förbi och hälsade på. Kul att träffa kidzen, att se hur de förändrats, växt till sig...

I övrigt har det varit en lugn och skön helg... Hemmakväll i fredags och sen var det öl & kortspel i lördags... Helt soft!

Men gud, vad det snöar nu... Verkligen toksnöar...

Nä, nu behöver jag en snus... Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback