måndag & ny vecka!

Jaha... då var det måndag....ny vecka...

Jag ska på anställningintervju idag. Skönt, för då känner jag mig lite duktig... och så känns det som det som något händer på jobbfronten...

Har tagit tag i lite papper, räkningar och annat trist fix... CSN, A-kassan och sånt kuligt *skrattar*

Har suttit och planerat lite inför veckan och framtiden. Vad vill jag göra? Vad borde jag fixa? Något kul som händer i veckan? o.s.v...

Planering är nog faktiskt nått som hör till vuxenlivet... och jag gillar det! *ler* Jag gillar att ha struktur, ordning och reda i mitt liv. Jag gillar att ha mål inför framtiden och saker att se fram emot. Vuxen... - and I like it! *ler igen*

Nä...nu ska jag ta och göra mig i ordning inför intervjun. Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback