Ny vecka i sikte...

...och nya möjligheter! *ler*

Nu har vi sportlov i här i söder. Jag är ju verkligen ingen skidtjej men jag gillar lov...även när jag - som nu - egentligen inte har något... *skrattar*

Skön dag idag...med ytterligare småfix med rummet, långpromenad på tokvischan, och allmänt soft lunk. Har varit på möte också ikväll... Lite blandat alltså - både för kropp och själ... Senast nu gjorde jag ansiktismask... och busade lite *skrattar igen*

Nu är det konståkning på TV... Det är vackert, tycker jag! Tror att jag ska ta och tassa ut och kolla... Fast det är knappt jag vill lämna mitt nya hörn med skööööna fåtöljen, laptopen och fotpallen!

Tack för denna veckan... Ser fram emot en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback