pigg av frisk luft...

Hej halloj!

Det känns mycket lättare nu efter promenixen! Skönt! Otroligt vad lite frisk luft och sol kan göra... *ler*

Ska åka in till stan snart och käka falafel och gå på möte... Lagom söndagsfix för min del...

Jejjemen. Nu är det snart en ny vecka på lur... och jag ska vara lärare i en 4:a... Lite pirrigt är det allt, jag har ju inte träffat kidzen än... Ska vika hela veckan + måndag i nästa vecka. Ha matte, svenska, SO, engelska och ...ja, det är nog nått mer som jag inte kommer på just nu... Något nytt, något som jag aldrig gjort innan. Men det ska bli spännande, lärorikt och - förhoppningsvis - riktigt skoj.

Nä, nu börjar det bli dags att röra på mig. Kraaaaam så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback