Plan 2...

Oj, vilken spännande rubrik... *skrattar* Låter som jag har någon typ utav spännande plan... kanske rentav en andraplan eftersom den första måste ha gått i stöpet...

Nåväl...så värst spännande var det inte. Sanningen är ju bara den att jag befinner mig på 2:a våningen på stadsbiblioteket!

Känner mig helt lugn idag... Skönt att kunna vila i det faktum att jag har fått ett nytt jobb. Det var nog precis i rätt tid. Rastlösheten började infinna sig och pengarna började ta slut. Finemang - helt klart! *ler*

Finemang är ett bra ord... det borde jag använda oftare!

Jag är helt "strösnackig"... Kanske beror det på att jag väntar på att bussen ska gå, så jag sitter här och babblar för att tiden ska gå. Jajjemen... så är det!

Fan... jag loosade bowlingen igår... Men nu pratar vi inte mer om det! *skrattar*

Ikväll ska jag bli bjuden på middag hos en kompis. Snacka strunt, käka gott och umgås. Det är visst en sån dag idag... Först brunch och ikväll middag. FINEMANG!

Nä, nu ska jag strösurfa lite istället... Ha det tippentoppen idag, kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback