Söndag...

Känner mig lite låg idag. Låg är nog precis rätt ord, faktiskt... låg på energi, på nått sätt. Ungefär samma känsla som när jag är bakis, men det är bara det att jag körde igår och hoppade alltså över vinet till middagen. Egentligen berodde det inte på att jag skulle köra...kände helt enkelt inte för alkohol.

Har varit på bio idag - matiné... "Den lilla kycklingen". En rar film, helt klart sevärd!

Jaha... solen skiner idag. Det luktar vår...fortfarande kallt förståss, men ändå mer "vårigt" än på länge!

Usch, nä...jag känner mig verkligen blä-ig. Ska nog ta och promenera en låååång runda i friska luften och solen. Det brukar rensa huvudet och få tankarna på nya spår. So...off I go! Häpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback