bläääää

Helt trött idag...och kanske lite bakis... eller nä, det kan jag inte vara... Var på middag igår med vin och 2 glas martini. Inte kan jag vara bakis på det?! Anyway... känner mig lite tom idag, så det blir nog en "Mia-dag" denna lördag! Jag gillar Mia-dagar, vilket är lika med de dagar då jag väljer att bara ta hand om mig själv... på lite olika sätt. Brukar ta en långpromenad och försöka vara en del på egen hand... jag gillar det!

Behöver gnälla lite, så jag gör det nu: Har ont i huvudet... Känner mig trött... gnällig...som faaaan... blä! Var uppe för en stund sen och käkade frukost. Gick och la mig igen (vilket jag älskar att göra... DET är vardagslyx!!) Så nu ligger jag nerbäddad igen med min laptop i knät. Gött! Undrar om jag behöver gå upp igen...

Så...nu känns det bättre! Egentligen tycker jag inte alls om att gnälla - det finns nämligen så många andra människor som mer än gärna gnäller om allt och inget... men idag behövde även jag "blä-a" av mig! Shit va skönt det är, när det behövs!

Förmiddagens ord: Bläääää!

Kommentarer
Postat av: Maggie

Jag skickar stora kramar idag! Jag har precis kommit in, har hämtat halm och mockat i lösdriften. Mina hästar är minsann rumsrena, de går in och skiter....blä! Ha en slapp och skön dag! Om en liten stund kommer ett par kompisar hit och fikar :-)

Postat av: Mia

Rumsrena hästar... bra jobbat Maggisen! Och en hel del mockjobb blir det då... *ler*

Hoppas fikan var nice! Det lät mysigt ju.

Mammas gener gjorde sig påminda idag - jag var helt tyskpratig nu i förmiddags...

Hörs snart, bamsekramen & love ya!!

2006-01-15 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback