dagens ord...

Jag lovade ju att återkomma med namnet på dagen... Fortfarande är det en bra bit kvar av dagen, så kanske kommer dagen byta namn framåt kvällen men just nu heter dagen "snuva & sköna minnen"

Japp...så fick det bli!

Om nån timme kommer Johan hem...skönt att få lite sällskap! *ler*

Jag gillar verkligen det där med att sätta ett namn på dagen... och så gillar jag det här med blogg oxå... Båda sakerna fyller lite samma funktion: att sammanfatta, smälta och sätta ord på allt som händer och sker - sammanfatta dagen helt enkelt! Flummigt?! Kanske för någon, men inte för mig... 

Blogg-skrivandet gör jag helt och hållet för min egen del. Som ren bonus väljer jag att låta andra människor få möjlighet att kunna kommentera mina tankar och åsikter, genom att lägga ut det på nätet. Japp...det känns faktiskt som ren bonus! *ler*

Snipp snapp SLUT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback