Eftermiddagsvila

Kom precis hem från jobbet... har ju varit bildlärare idag. Jobbat halvdag men känner mig trött efter för lite sömn i natt..

Det  har gått bra idag... har dock åter igen insett att jag är ljudvolums-känslig (antagligen lite extra när jag är trött)... Jag blir stressad av för mycket snack, helt enkelt...En nog så god anledning (och påminnelse) om varför jag inte vill jobba som musiklärare på heltid just för tillfället.

Ja, så kan det va *ler* Vilken tur att inget läge är konstant!!

Annars är allt bra med fröken *skrattar*

Ska strax åka in till stan (med buss...har fortfarande inte hittat nån bil...har i och för sig inte varit allt för aktiv i mitt letande senaste tiden) Anyway...ska in och fixa lite ärenden..lite gott och blandat... Sen blir det en fika på favvisstället - ett fik som jag hittade ganska nyligen. Mysigt, billigt och avslappnat - helbra helt enkelt!

Ja...ungefär så denna onsdag ut... ännu en strålande vardag *ler*

Hörs snart igen, ju! Stora kramen //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback