: /

Goder afton!

Vid köksbordet, med Daniel Powder´s "Bad day" dundrandes ut högtalarna från lilla laptopen.... Jajjemensan - idag är det en sån där skitdag... men jag börjar fatta hur det funkar... alla dagar är inte tippentoppen.... även om jag vill det.

Små  struntsaker har gått snett idag.... och då menar jag verkligen struntsaker... men irritationen finns där ändå. Alltifrån en tappad handske till (ännu) en såld bil mitt framför näsan på mig... : / Blä... fast denna gången var jag nära... nästa gång är bilen min och då är det bilen med stort B - den som bara går och går och går... :*ler* Tack!

OK... nog tjurat för idag!

Var och lunchade med Sofie idag, en kompis som var nere i Thailand och reste samtidigt som jag. Vi kollade lite foto och snackade av oss om våra respektive resor. Kul!

Jajjemensan... nu tror jag bestämt att jag ska ta och spela lite kort med Johanlajnen. Japp, så får det bli! Natti natti till alla där ute. Häpp : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback