Förmiddag...

Säljar-Mia här... *Ler*

Igår påbörjade jag min telefonförsäljning... Det var ganska kul. När jag senare under kvällen hittade ett sätt att få ordning på alla anteckningar känds det ännu roligare... jag hanterar inte oordning och "papper-överallt-modellen" särskilt bra... det stressar mig. Men som sagt - jag tror att det har löst sig nu.

Idag ska jag in till stan. Ska på sjukgymnastik och sen ska jag ha en gitarrelev... Ska bli skönt att träna - det är en vecka sen jag var där senast, eftersom jag blev sjuk förra veckan...

Idag är det den 24:e... Det är en bra dag! Tisdag... japp!

Nu ska jag packa lilla väskan, ska in till stan och fixa lite innan träningen. Hörs senare. Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback