Häpp!

Idag är det min tur att vara förkyld... Ligger nerbäddad i soffan med snuvan snuv...

Fast, det kunde vara värre... Igår var jag i "sova-hela-dan"-läget medans idag är det mer "orkar-kolla-film-och-är-faktiskt-på-bättrings-vägen"-läget - helt OK alltså!

Det har snöat här igen. Helt konstigt tycker jag. Jag hade någon slags naiv föreställning att det var vår på G nu... vi har ju faktiskt haft riktigt vinter...med snö... så då tycker jag att det är dags för vår... absolut! Och så var det det där med att det ju faktiskt bara är januari... *skrattar* JAG VILL HA VÄRME!

Bla, bla, bla... känner mig helt babblig idag... Hade jag varit piggare hade det varit det perfekta humöret för att skriva en ny låt... Får se om jag samlar på mig lite mer fysisk energi också... då kanske det blir låtskrivning...

Bla, bla, bla... Har inte mer vik inplanerat nu på lilla byskolan... vilket är bra! En liten paus från skolvärlden gör att jag snart längtar dit igen...

Dagens ord... *funderar*

Igår hette dagen "förkyld, ju"... Idag blir det nog nått lite positivare... *funderar* Nä, helt enkelt tänker jag inte bestämma det än - dagen har ju faktiskt bara börjat. Ber att få återkomma i ämnet *ler*

Nu ska jag kolla film! Tror att det blir "Vi på Saltkråkan"... *nostalgisk*

Ha det gött! //Mia, ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback