Hej hallå - en gul en blå...

... vadå!?

Bubbel, babbel... helt pladdrig är jag idag... *ler*

Det är lite roligt när jag är på just det humöret (som nu) och inte har någonting att säga... Blir mest bubbel babbel i alla fall...*skrattar*

Kom precis hem till tokvischan. Ikväll var jag lite sugen på att "spontanbjudahem" någon på middag. Får se om det är någon go vän som inte har gjort upp planer ikväll... Lite middag, lite vin och babbel vore toppen just idag!

Har en liten liten tanke som jag behöver sätta ord på. Den kommer nu:

Jag blir så trött av människor som inte lyssnar. Jag hoppas och tror att jag är en god lyssnare och vill därför omge mig med dito.

Vissa dagar kan jag ställa in mig själv på "mottagar"-läge, dvs jag behöver inte babbla utan den jag umgås med kan prata av sig eller prata på om sig själv. Andra dagar - som idag - varken vill eller kan jag koppla på det läget... Andledningen till att jag bloggar om ämnet är alltså inte för att jag anser det vara ett problem, utan för att jag behövde sätta ord på mina tankar och känslor.

Nog bubblat om detta!

Ska ta och se om det blir något middagssällskap ikväll - mot telefonen!

Hörs snart, stor kram från bubblemaskinen Mia *skrattar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback