kvällsbabbel

Trötta tjejen i soffan...Tror jag ligger kvar här och softar en bra stund till *ler*

Har haft en bra dag idag. Träning och undervisning (gitarrelev)... Sen har jag jobbat lite nu ikväll, men la ned det projektet för jag är för trött. Tar nya tag imogon.

Gitarrlektinen gick helt bra idag - det är så skönt när en elev säger "Jaha...nu fattar jag.." ...helt enkelt när jag bidrar till den gamla hederliga aha-upplevelsen. Gött!

TV är på...mest för sällskaps skull, inget jag egentligen vill titta på. Jag bloggar ju hellre! Men om några timmar ska jag kolla... på "Sexinspectors"... spännande tycker jag! Känns som det är sånt man vill veta *skrattar*

Ja...ännu en strålande helgdag håller på att lida mot sitt slut... Varför säger man så?! "Lida mot sitt slut"... är det alltid plågsamt när något tar slut?! *slutfilosoferat*

Anyway: tack för denna dagen och sov gott så småningom!! Hoppas jag håller mig vaken fram tills sex-TV:n...


Natti natti //mys-Mia


Kommentarer
Postat av: Johanlainen

22.02... *pip*

Hmmm, om halvtimme börjar det...då är vi nog vakna?! *gäsp*
Tack för JM-dagen, en toppenidé och en alldeles strålande vardag...*zzzznaaark*

Nattinatt också ju! =)

2006-01-25 @ 08:21:10
Postat av: Mia, ju

Vakna var vi ju alltså inte...*skrattar* Det är mycket som kan förändras på 25 minuter.
Zzzzznaaark var ordet...

Hörs sen!

2006-01-25 @ 09:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback