Mysig helg!

Halloj & god afton!

Kvällsblogg med vansinnigt skön musik i öronen: Lisa Nilssons "Långsamt farväl"... Vackert...väldigt, väldigt vackert! ...sorglig text men ändå en hoppfull låt...jag gillar den helt enkelt

Har haft en skön helg med föllsekalas i en scoutstuga ute på landet. Innehåll; grillad korv, gitarrspel, varm choklad, sällskapsspel, kidz, vuxenbabbel, rödvin och lekar både inne och ute (mycket snö!!)...Ja, ungefär så... Dessutom var det övernattning för dem som så önskade. Jag och Johan önskade... och översov *ler*

Träffade en fantastisk liten individ där i allt vimmel... lilla Lisa - 2 år... *ler* verkligen en enastående liten tjej... *ler igen* Tack för det mötet!

Har varit i Lund också idag...på säljarmöte för mitt nya jobb. Ska påbörja min nya karriär veckan som kommer - känns spännande och lärorikt... Japps - sugen på att testa något nytt!

Ny låt: Åsa Jinder & Cajsa Stina Åkerström "Av längtan till dig". Också en vacker låt, aningen mer lycklig och hoppfull! *ler* Det är visst kärlek på svenska som gäller idag...

Avslutar dagen med en textrad från kvällens låt...

"Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna. Alla skuggor, allt mörker, som förr var så uppenbart - det skingras, och tillsammans ser vi ljuset som som stiger med solens fart"

*tystnad*...   ...*ler*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback