nanni nanni nannaa...

God kväll!

Jaha...tisdag kväll... Idag var jag på sjukgymnastik för första gången sen Thailandresan (hos en ny sjukgymnast). Det kändes bra! Är sugen på att träna ryggen så att den funkar i alla tänkbara situationer... känns viktigt att få en bra och grundläggande träning... Japp!

Träffade Maria på en lunch idag. Mysigt, hon verkade glad. Och då blir jag glad! Dessutom fick jag mumsig husmanskost: stuvade makaroner och köttbullar. Nästan för enkelt för att jag skulle komma på att laga det... Vi bytte lite bilder från Thailandresan också....så nu är jag väl uppe i 500 digitala bilder från resan *ler* Många bra minnen är det!

Ja...vad ska dagen idag heta tro... funderar en stund...

I morgon ska jag vika på lilla skolan här i byn. Håll i er... som bildlärare... *skrattar*...Och jag som inte har ritat sen jag själv gick i högstadiet... Det blir spännande! Vad har en bildlärare på sig egentligen (kan också formulera det på följande sätt: vad ska jag ha på mig imogon, månne?!)

Tillbaka till dagen idag... den får heta... "gott & blandat"... Japp, så blir det!

Nu är det tack och god natt! Häpp

Förresten: kolla in den här bilannonsen:

http://www.blocket.se/vi/7018649.htm?ca=23_11_s

Lysande roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback