små måndags"boden"

Ny dag, ny vecka... måndag morgon... Måndagstankar: alla andra går till jobb...jag är hemma... jag "borde" också göra något nyttigt...  följt av känsla: känner mig stressad... så klart... Japps, så kan det va...

Efter en riktigt, riktigt bra och skön helg kändes det lite motigt att återgå till jobbfix. Har en del att göra  inför min "säljarkarriär" men motståndet ligger i att jag inte riktigt vet vart jag ska börja... Därför blev det lite bloggskrivning istället...

Ingen anledning att dra ut på mina små "borden" längre - lika bra att ta tjuren vid hornen och sätta igång. Dessutom vet jag att när jag väl kommit igång kommer jag till och med tycka att det är riktigt roligt... så brukar det vara!

Nu kör jag igång! Häpp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback