SO-fröken *ler*

Fredag eftermiddag och jag ligger på soffan med laptopen i knät...(Slappt och lyxigt!) Sååå skönt att vila en stund efter min vecka som bild- och SO-fröken.... *ler* Det ar varit roligt och allt har gått bra trots att det inte är "mina" ämnen. Jag har ju fått in en fot som vikarie på lilla skolan här i byn...


Känns skönt att ha jobbat i veckan för när helgen kommer känner jag att det är legitimt att både vara trött och att "ta ledigt". Nu håller fröken helg! *ler*

Fick ytterligare jobb i veckan... På ett litet privat företag, som säljare. Gött! Det är ett provisionsbaserat extraknäck som jag i första hand tror ger mig ny spännande erfarenhet och såklart en del pengar in... Ska bli kul att testa på försäljningsbranchen! Mer nyfiken?! Kolla i så fall in
www.elevfrukt.se

Ja... allt ordnar sig förr eller senare. För en månad sen kom jag hem från Thailand och då  hade jag varken någon stans att bo eller jobb... men som Timbuktu hade sagt: "Det ordnar dig...det gör det alltid"

Mina vänner...jag önskar er en skön helg. Kramar från fröken som håller helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback