Thailand

En ny kategori där jag vill samla allt möjligt som gör mig glad... prylar som t.ex. bilder, minnen, vardagliga lyckostunder, familj & vänner, resor och massa annat!

Jag försöker att leva mitt liv i nu:et istället för att leva i det som varit eller det som komma skall... jag ser dock ingen motsättning i att då och då plocka upp sköna minnen från det som varit eller att planera inför framtiden... när detta behövs *ler*

Denna nya kategori är tänkt att bli en liten flik med glädjande smått & gott: här och nu-prylar, hoppfull framtid och sköna minnen från det som varit.

Första inlägget fick heta "Thailand"... mycket för att den resan verkligen innebär värme, glädje och minnen för min del. Det är ca. 2 månader sen kom jag hem från mitt backpacking-äventyr och fortfarande blir jag varm av alla minnen, tankar och känslor som bubblar upp i mig när jag tittar på mina bilder från resan... *ler*

Mycket finns dokumenterat i min resedagbok... kolla för all del in den på:
http://www.backpacking.se/MemberProfile.asp?UserName=miaju&SubMenu=4

Eftersom mitt Thailand-äventyr betytt och fortfarande betyder mycket för mig, vill jag fortsätta att dokumentera lite här i blggen också... Fler sköna bilder kommer här.

Sandslott
God jul...Thailändsk festlighetHamnen Ko SametmatmarknadTigercave


Ja...det var några sköna minnen dagen till ära! Nu säger jag bara: häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback