tidigare helg...

God kväll i mysstugorna!

Imorgon är det lediga dagen... skönt tycker jag. Inte för att det egentligen spelar någon roll egentligen för min del, eftersom jag är ledig för jämnan... Det känns dock mysigt med helg!

Angående min ledighet... OK - det börjar bli rätt trist, ärligt talat! Som tur är blir det bättring nästa vecka. Har fått en hel del vik på skolan här i byn. Dessutom blir det intervju gällande ett säljjobb på måndag. Skönt! Hemmafru i all ära, men  inte hur länge som helst! * ler*

Nu vankas det sällskapsspel, bäst att hänga på!

Häpp!!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej vännen!!

Hoppas att allt är bra med dig! Hoppas också att du hade en härlig jul och ett roligt nyår!!
Synd att vi aldrig sågs på juldagen ju..försökte du ringa?? Vi hade iaf det skojigt, var på Horizont senare på kvällen..första gången för mig där..det var faktiskt roligt :) Kanske för att man inte är ute i Trelle så ofta..vem vet ;)
Kan inte riktigt smälta att du inte vill vara hemmafru hur länge som helst..hahaha..ett underskattat "yrke" ;)
Hoppas iaf att det löser sig med jobb och bilar osv.
Vi får höras av när jag kommer hem till Swidään igen!
Sköt om dig! God fortsättning!!

*Kram från Olsson*

2006-01-06 @ 06:33:11
Postat av: Mia

Hej Olsson!

Japp, det är finfint med mig! Du då?!

Jag ringde faktiskt din mamma i förrgår, trodde att du fortfarande var i landet... men du hade hunnit sticka tebax till USA. Fast snart är det kalla Sverige igen... då ska vi ses, tycker jag!

Låter kul med utgång! Jag ringde aldrig...hamnade på en God fortsättning tebax och hörs abselut när du kommer "himm"! Kram

2006-01-06 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback