torsdagsblogg

Häpp!

En snabb blogg innan maten är klar... fläskpannkaka i ugnen! *väntar*

Idag var jag och lunchade med Caroline - en tjej som, precis som jag, spelar gitarr och sjunger. Vi ska repa på tordag och se vad som händer... lite tankar och idéer om att komma ut och gigga på t.ex. bröllop och som trubadurer. Kul! Får se var det landar... *ler*


Allt är lugnare än igår... tur är ju det...  Igår var verkligen ingen höjdardag... Men en dålig dag då och då har jag börjat kunna leva med... *skrattar* Visst motstånd, dock... *skrattar igen*

Imorgon ska jag träna på förmiddagen och sen ska jag luncha med brorsan. Helt gött, det var länge sen jag träffade honom... närmare bestämt nyår... Anyway; ser fram emot morgondagen!

Jag vill ha en bil!

Och det var bloggens slutord! Häpp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback