Solsken & ledighet...

Har haft en helt soft förmiddag här hemma i solen, madrass på gräsmattan och korsord. Har läst lite också... I "Samtal med Gud"... En skön bok att plocka fram då och då... Lite allmän-filosofisk sådär... Vad den egentligen går ut på (i mina ögon) är att vi människor har valmöjlighet i allt här i livet - jobb, relationer, kärlek, tankar, lycka o.s.v. Dessutom tycker jag att det finns ett budskap som säger: gör det du & andra blir lyckliga av - för det är nämligen vad Gud vill.

Som sagt: lite allmän-filosofisk indeed med skön att läsa...

Har ringt två kompisar eftersom jag är sugen på att träffas & fika idag, men ingen av dem är anträffbara. Jag fortsätter alltså att mysa på gräsmattan en stund till! *ler*

Häpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback