Äntligen fredag...

...och det är sååååååå skönt! Helt toknöjd med att det är helg... att få ledigt, sova länge i morgon bitti, mysa, käka gott och pyssla vidare med inredningen i källaren. Jättebra!

Det har varit en rolig vecka, som mellanstadielärare för första gången. Var dock ganska trött i dag...men det känns verkligen OK efter en intensiv vecka. Intensivt indeed men jag känner verkligen att jag träffat ett gäng go´a kidz... en ytterst sympatisk ålder...

I helgen har jag ingenting - och då menar jag verkligen ingenting - inbokat. Inga boden, måsten eller "fixa-prylar"... Har lite önskemål, men som sagt inget jag måste. Det var länge sen jag hade en helt blank helg i kalendern. Skönt!

Igår fick jag ett besked som får mig att le... Ett beslut gällande A-kassa... Eller för att vara mer exakt: berättigande till a-kassa. Nu har jag ju i och för sig fått jobb som jag börjar på om 1,5 vecka, men ändå... *ler*

Nä...nu ska jag hoppa ner i sängen och göra något som jag inte haft tid och ork till på länge; läsa!

Natti natti till alla och en riktigt skön natt önskar jag er. Sleep tight, kram helgfirar-Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback