Fredag...

...och fortfarande förkyld. Tack för bafucinen... *ler*

Har varit på massage idag... och klippt mig... och snart ska jag ta en långpromenad på tokvischan. En riktig "Mia-dag", helt enkelt. Kan tro att jag behövde det!! Känner mig toksliten...

I morgon ska Katta, en gammal kompis, ha inflyttningsfest... Kul att träffa "gamla" gänget!

Förresten: Det är sååååååå skönt att det äntligen är helg. Verkligen. Jag behöver vila upp mig, mysa, sova, ta det lugnt och ladda batterierna... Indeed!

Dessutom fick jag ju en extra ledig dag idag... Kanon!

Igår var jag på Babben Larssons show inne i stan. En kompis var med och spelade och kunde därför fixa fribiljett... Helt enkelt lysande! Showen var helt OK...bitvis riktigt kul! Roligast av allt var dock att se Christian i rollen som proffsmusiker. *ler* Helt enkelt övertygande!

Nä...nu är det nog dags att dra ut på dagens promenix... i det finfina vädret... vårsolen. Gött! Våren har legat i luften de senaste dagarna... *längtar*

Ha en superskön helg. En stor förkylningsfri kram till alla! //Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback