Mitt-i-natten-blogg...

Goder natter!

Kom precis hem... Har varit på familjemiddag hela kvällen. Massor med mat och lika mycket prat... om ditten och datten och mest ingenting... *ler*

Känner mig - ärligt talat - nöjd med att vara hemma...

I morgon bitti blir det sovmorgon - tveklöst!

Känns skönt med helg efter min första vecka på nya jobbet... Det är ju alltid en anspänning på möta alla nya arbetsuppgifter, kollegor och rutiner. Anspännande...och spännande... Lustigt; såg just att "anspänning" och "spänning" är två väldigt lika ord, men samtidigt helt olika innebördsmässigt... liksom inte ens släkt... Ja, ja... ska kanske inte fördjupa mig mer i det denna sena timme... *skrattar*

Nu ska jag sova såååååå gott. God natt till dig... dig... och mig! Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback