Tända stearinljus...

...på bordet här intill och stora snöflingor som sakta dalar utan för fönstret. Sitter uppkrupen i fåtöljen och "bara är"... *ler*

Har varit på IKEA idag... köpt en skrivbordsstol. Helt lyxig och skön att sitta i!

Känner mig lite trött idag... trött men glad! Skönt att bara få ta det lugnt och få ta hand om mig själv lite efter en tämligen intinsiv vecka. Ikväll blir det eget pizzabak... och hemmalunk *skrattar*

Jag funder på om jag ska sälja min stationära dator... Tycker inte att jag har någon användning för den längre sen jag köpte min lilla bärbara. Samtidigt vet jag att - trots att den bara är drygt ett år gammal -jag inte kommer att få mycket för den... *velig*... Ja, ja...det blir bra vilket jag än väljer!

Nu ska jag mysa vidare...kram

Kommentarer
Postat av: Johan ju! =)

Oj oj oj va bra det blir! Ja, källaren alltså!
Skrivbordet inoljat, datorn på plats och nätverlet snurrar... *ler*
Mmmm...pizzadoft från köket! Det ska bli riktigt mysigt med hemmagjord pizza, lite vin, melodifestivalen och såklart...
...bästa tänkbara sällskap! =)
Ses alldeles, alldeles snart, Mia!

2006-03-04 @ 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback